لوله گالوانیزه برق چیست ؟

لوله گالوانیزه برق چیست ؟ لوله های گالوانیزه برق در متراژ  و ضخامت های مختلف تولید  و موجود میگردد .  لوله های گالوانیزه برق ،از مرغوبیت بالایی برخوردار بوده و به نحو احسنت پوشش دهی و گالوانیزه شده اند ؛ این لوله ها مصارف گسترده و متنوعی داشته و برای سازه های فلزی، دکل های مخابراتی ،  صنعت گاز ، نفت و پتروشیمی ، کابل های برق ، صنایع کشاورزی و آبرسانی ، در تصفیه خانه ها و نیروگاه ها های برق و آب ، مورد استفاده قرار میگیرند .

لوله گالوانیزه برق چیست ؟

ساخت لوله های گالوانیزه برق با استفاده از ورق آهن سفید نور داده  شده انجام میشود . درز های موجود در لوله گالوانیزه برق که هنگام ساخت آن و رول کردن ورق آهن ایجاد می شود ؛ یعنی دو لبه ورقه که به هم میرسد نیز با دستگاه های درز جوش به هم جوش داده می شوند .

بعد از این مرحله لوله گالوانیزه برق را به یک حوضچه حاوی روی مذاب منتقل و آبکاری گالوانیزه میکنند .

  1. طول لوله گالوانیزه برق : با توجه به تقاضای بالای افراد و مشتری ها به خرید لوله گالوانیزه برق سه متری، اکثر فروشنده هایی که اقدام به فروش لوله گالوانیزه برقی می کنند، بیشتر لوله های سه متری را تولید و به فروش می رسانند. در پارس پایاپایپ نیز، لوله گالوانیزه کابل برق، با متراژ سه متر به فروش می رسد.
  2. قطر لوله گالوانیزه برقی : بسته به هدف و قصد شما از لوله کشی، قطر لوله گالوانیزه برق می تواند از PG5 تا PG 48 متغیر باشد. همانطور که واضح به نظر می رسد، هر چه قطر بیشتر باشد، قیمت لوله فولادی گالوانیزه برق نیز بیشتر خواهد شد.

برای تهیه وگرفتن اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید .

۰۱۳-۳۳۳۲۱۸۰۰

۰۱۳-۳۳۳۲۰۴۳۸